Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa OEM do Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) NK
Pompa hamulcowa OEM Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo V40 Kombi (645) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.07 - 1999.08) VALEO
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1305329
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1305329
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Ciężar [kg]:  0,58
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,51
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze