Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03)

Pompa hamulcowa FRENKIT Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa ERT Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa LPR Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 D liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1995.12 - 1999.03) VIKA
Producent:GIRLING

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4006177
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4006177
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Średnica 1 [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4005480
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005480
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4007645
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007645
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Średnica [mm]:  23,8
Ograniczenia producenta:  ATE
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4006969
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4006969
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze