Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) LPR
Pompa hamulcowa NK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) NK
Pompa hamulcowa REMSA Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1986.05 - 1989.02) VALEO
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 902
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 902
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Ilość połączeń:  3
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
469,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 913
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 913
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Ilość połączeń:  5
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
469,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze