Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08)

Pompa hamulcowa FRENKIT Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) METZGER
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 2.0 16V kabriolet 139KM, 102kW, benzyna (2002.01 - 2003.08) TRISCAN
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61156X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61156X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  119
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,48
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze