Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05)

Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault MEGANE I (BA0/1_) 2.0 liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.05 - 2001.05) VALEO
Producent:CIFAM

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-146
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-146
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-327
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-327
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,20
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-059
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-059
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Długość [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-242
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-242
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-883
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-883
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo
Długość [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze