Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04)

Pompa hamulcowa FRENKIT Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) FTE
Pompa hamulcowa JURID Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa VALEO Renault CLIO II (BB_, CB_) 2.0 16V Sport liftback 179KM, 132kW, benzyna (2004.01 - 2005.04) VALEO
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1215
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1215
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bosch
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
353,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze