Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) HART
Pompa hamulcowa KAWE Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa QFIX Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) QFIX
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault 9 (L42_) 1.7 (L42E) sedan 94KM, 69kW, benzyna (1987.06 - 1988.12) VALEO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F 026 003 033
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 003 033
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Ilość połączeń:  4
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze