Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) BOSCH
Pompa hamulcowa FTE Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) HELLA
Pompa hamulcowa TEXTAR Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Opel OMEGA B (V94) 2.5 DTI (F69, M69, P69) sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.09 - 2003.07) TRW
Producent:GIRLING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4008362
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008362
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4008361
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008361
Średnica 1 [mm]:  25,4
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0)
Kod produktu:
4008451
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008451
Średnica 1 [mm]:  25,4
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze