Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08)

Pompa hamulcowa LPR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) BREMBO
Pompa hamulcowa FERODO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) FERODO
Pompa hamulcowa KAWE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) KAWE
Pompa hamulcowa KRAFT AUTOMOTIVE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa VALEO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.3 (TFR16) pick-up 94KM, 69kW, benzyna (1991.08 - 1994.08) VALEO
Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 59 031
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 59 031
Jednostka:
szt
Litera rozpoznawcza:  EB
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  20,64
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
258,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 59 026
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 59 026
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
System hamulcowy:  DELCO
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze