Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.8 (L67) kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - 2010.10) VALEO
Producent:PROTECHNIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3699
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3699
Jednostka:
szt
Dla numeru artykułu:  PRH3699
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  1xM10x1
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Średnica cylindra [mm]:  25,4
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez ESP
Wymiar gwintu:  1xM12x1
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3700
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3700
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  PRH3700
Wymiar gwintu:  2xM12x1
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
406,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze