Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) ABE
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) ATE
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa CIFAM Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) CIFAM
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) JAPKO
Pompa hamulcowa KAMOKA Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa METELLI Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) NPS
Pompa hamulcowa TRISCAN Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Nissan PRIMERA (P12) 1.6 sedan 106KM, 78kW, benzyna (2002.03 - 2008.08) TRW
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8130 14126
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 14126
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez ESP
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze