Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BREMBO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FEBEST
Pompa hamulcowa FERODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) JAPKO
Pompa hamulcowa JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) JPN
Pompa hamulcowa KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) MAXGEAR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) TRW
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM62070
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM62070
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  24
System hamulcowy:  Nabco
Do 100 dni na zwrot
506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze