Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AISIN do Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10)

Pompa hamulcowa ASHIKA Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ASHIKA
Pompa hamulcowa A.B.S. Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) AISIN
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) NPS
Pompa hamulcowa REMSA Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 D (K14T) pick-up 70KM, 51kW, olej napędowy (1986.11 - 1996.10) TRW
Producent:AISIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
MM-054
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
MM-054
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
MM-031
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
MM-031
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
807,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
MM-063
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
MM-063
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  NABCO
Średnica 1 [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
904,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze