Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12)

Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) ERT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) HELLA
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz VARIO Platforma / podwozie (B670, B668, B667) 813 D, 814 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) Platforma / podwozie 129KM, 95kW, olej napędowy (1996.09 - 2013.12) TRW
Producent:FTE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RK28512
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
RK28512
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  28,57
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tłokiem
Do 100 dni na zwrot
486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H2899.0.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H2899.0.2
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  28,57
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  78,5
Liczba otworów do mocowania:  3
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]:  83
Średnica otworu flanszy [mm]:  11
Długość całkowita [mm]:  264
Ilość połączeń:  1
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
1511,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H31039.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H31039.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  31,75
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  75
Liczba otworów do mocowania:  3
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]:  83
Średnica otworu flanszy [mm]:  11
Długość całkowita [mm]:  253,5
Ilość połączeń:  1
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
2765,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9722094
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9722094
Średnica tłoka [mm]:  31,8
Otwór o śr[mm]:  11
Ilość połączeń:  1
Długość całkowita [mm]:  253,5
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Liczba otworów do mocowania:  3
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  75
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]:  82,5
Ciężar [kg]:  2,131
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9883057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9883057
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tłokiem
Średnica tłoka [mm]:  28,6
Ciężar [kg]:  0,182
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9722091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9722091
Średnica tłoka [mm]:  28,6
Otwór o śr[mm]:  11
Ilość połączeń:  1
Długość całkowita [mm]:  264
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Liczba otworów do mocowania:  3
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  78,5
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]:  82,5
Ciężar [kg]:  2,137
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze