Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05)

Pompa hamulcowa ATE Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) ATE
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BOSCH Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa KAMOKA Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) NPS
Pompa hamulcowa OEM Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Mazda 3 (BL) 1.6 MZR CD (BL14) liftback 116KM, 85kW, olej napędowy (2010.09 - 2013.05) VALEO
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1)
Kod produktu:
FHM1606
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1606
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
946,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze