Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ASHIKA do Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01)

Pompa hamulcowa A.B.S. Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) ASHIKA
Pompa hamulcowa FEBEST Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) FEBEST
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Lexus RX (_U3_) 330 (MCU38_) SUV 232KM, 171kW, benzyna (2003.04 - 2006.01) KAVO PARTS
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0)
Kod produktu:
68-02-2052
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
68-02-2052
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  28
Rozstaw srub mocujących:  80
Ilość otworów gwintowanych:  2
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Do 100 dni na zwrot
259,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze