Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa OEM do Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01)

Pompa hamulcowa A.B.S. Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) ASHIKA
Pompa hamulcowa BOSCH Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) BOSCH
Pompa hamulcowa GIRLING Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) GIRLING
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) JAPKO
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NK Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) NK
Pompa hamulcowa NPS Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) NPS
Pompa hamulcowa OEM Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) OEM
Pompa hamulcowa TRISCAN Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Honda ACCORD V (CC, CD) 2.0 i S (CD4) sedan 131KM, 96kW, benzyna (1993.03 - 1996.01) TRW
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
55700437
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
55700437
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,98
Do 100 dni na zwrot
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze