Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AISIN do Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) ERT
Pompa hamulcowa AISIN Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ASHIKA Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) ASHIKA
Pompa hamulcowa BREMBO Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NK Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) NK
Pompa hamulcowa NPS Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Honda ACCORD IV (CB) 2.2 i 16V Automatik (CB7) sedan 147KM, 108kW, benzyna (1990.01 - 1993.03) TRW
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0)
Kod produktu:
MH-021
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
MH-021
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  NISSIN
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
982,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze