Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford MONDEO II sedan (BFP) 1.6 i 16V sedan 95KM, 70kW, benzyna (1998.05 - 2000.09) TRW
Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
24.2125-1709.3
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2125-1709.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  38
Długość 2 [mm]:  125
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
24.2125-1706.3
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2125-1706.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1
Rozmiar gwintu 2:  2x M12x1
Długość 1 [mm]:  43
Długość 2 [mm]:  99
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze