Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.04 - 1990.07) TRW
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61713X
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61713X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
318,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze