Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat UNO (146_) 75 i.e. 1.5 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1985.10 - 1993.12) VALEO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMF182
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF182
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1
Ilość połączeń:  3
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.0 (2)
Kod produktu:
PMD181
niedostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMD181
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1
Ilość połączeń:  3
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze