Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat UNO (146_) 50 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1990.01 - 1993.12) VALEO
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6722
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
System hamulcowy:  ATE
Dla numeru artykułu:  6722
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6757
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6757
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bendix
Dla numeru artykułu:  6757
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6790
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6790
Otwór o śr[mm]:  20.64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  6790
System hamulcowy:  Bendix/Bosch
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze