Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 105KM, 77kW, benzyna (1985.04 - 1989.08) TRW
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6779
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6779
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22,22
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Dla numeru artykułu:  6779
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1810
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1810
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6757
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6757
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  Bendix
Dla numeru artykułu:  6757
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze