Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAL? Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) MAL?
Pompa hamulcowa METELLI Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat PUNTO (188_) 1.8 130 HGT (188.738, .718) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1999.09 - 2012.03) VALEO
Producent:PROTECHNIC

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3007
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3007
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  22
Otwór o śr[mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3019
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3019
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica cylindra [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
223,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PROTECHNIC
0 (0)
Kod produktu:
PRH3623
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3623
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica cylindra [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  4xM10x1
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
328,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze