Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORG & BECK do Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën XSARA Break (N2) 1.8 D Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BBM4689
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBM4689
Długość [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze