Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAL? Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) MAL?
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) METZGER
Pompa hamulcowa NK Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.5 TDI 4x4 Autobus 107KM, 79kW, olej napędowy (1996.12 - 2000.11) VALEO
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61956X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61956X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4
Rozmiar gwintu 1:  5x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  5
Ciężar [kg]:  1,52
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61954X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61954X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25.4
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,29
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61282
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61282
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Rozmiar gwintu 1:  5x M10x1.0
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Długość 1 [mm]:  9
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ciężar [kg]:  1,34
Do 100 dni na zwrot
305,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
61283
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61283
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
System hamulcowy:  BOSCH/BENDIX
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Długość 2 [mm]:  173,5
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  1,16
Do 100 dni na zwrot
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze