Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) SASIC
Pompa hamulcowa SWAG Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën C3 II (SC_) 1.1 i liftback 60KM, 44kW, benzyna (2009.09 - 2013.01) VALEO
Producent:DELPHI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80609
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80609
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  22
Do 100 dni na zwrot
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80608
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80608
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  22
Do 100 dni na zwrot
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80626
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80626
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Średnica tłoka 1 [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
304,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80625
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80625
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BOSCH
Średnica tłoka 1 [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
311,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze