Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRISCAN do Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06)

Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) LPR
Pompa hamulcowa NK Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 325KM, 239kW, benzyna (2001.06 - 2003.06) VEMO
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8130 11123
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8130 11123
Średnica [mm]:  25,40
System hamulcowy:  Lucas
Średnica 1 [mm]:  25,4
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze