Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 kabriolet (E93) 320 d kabriolet 184KM, 135kW, olej napędowy (2010.03 - 2013.10) TRW
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1)
Kod produktu:
05-0744
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0744
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,40/22,20
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
523,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze