Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TEXTAR do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.0 16 V coupe 140KM, 103kW, benzyna (1992.08 - 1996.12) TRW
Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33048600
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33048600
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0486 0 1
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33048700
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33048700
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0487 0 1
Do 100 dni na zwrot
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze