Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI kabriolet 190KM, 140kW, olej napędowy (2013.09 - 2017.01) TRW
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0)
Kod produktu:
P30802
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30802
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Średnica tłoka [mm]:  25,4
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze