Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa VIKA do Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) FTE
Pompa hamulcowa HELLA Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) TRW
Pompa hamulcowa VAICO Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) VAICO
Pompa hamulcowa VIKA Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.11 - 2015.12) VIKA
Producent:VIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0)
Kod produktu:
66111601501
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
66111601501
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze