Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA do Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09)

Pompa hamulcowa A.B.S. Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAL? Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) MAL?
Pompa hamulcowa METELLI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) sedan 204KM, 150kW, benzyna (1991.03 - 1992.09) TRW
Producent:AUTOFREN SEINSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1127
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1127
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2)
Kod produktu:
D1337
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1337
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Dla numeru OE:  60760126
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze