Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy VALEO do Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02)

Płyn chłodniczy MAXGEAR Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) MAXGEAR
Płyn chłodniczy AISIN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) AISIN
Płyn chłodniczy DT SPARE PARTS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) DT SPARE PARTS
Płyn chłodniczy EUROL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) EUROL
Płyn chłodniczy VALEO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 85KM, 63kW, benzyna (1978.08 - 1984.02) VALEO
Producent:VALEO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
0 (0)
Kod produktu:
820881
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
820881
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Kolor:  Niebieski
Cecha chemiczna:  Bez nitritu
Cecha chemiczna:  Bez fosfatu
Cecha chemiczna:  Bez aminy
Cecha chemiczna:  Zawierający silikat
Specyfikacja:  VW/TL 774-C
Specyfikacja:  DBL 7700.20 p.325.0
Specyfikacja:  MAN 324 NF
Ciężar [kg]:  1,19
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
0 (0)
Kod produktu:
820882
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
820882
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Zakres temperatury od [°C]:  -35
Zakres temperatury do [°C]:  145
Kolor:  Niebieski
Cecha chemiczna:  Bez nitritu
Cecha chemiczna:  Bez fosfatu
Cecha chemiczna:  Bez aminy
Specyfikacja:  VW/TL 774-C
Specyfikacja:  DBL 7700.20 p.325.0
Specyfikacja:  MAN 324 NF
Ciężar [kg]:  5,57
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
0 (0)
Kod produktu:
820883
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
820883
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  25
Zakres temperatury od [°C]:  -35
Zakres temperatury do [°C]:  145
Kolor:  Niebieski
Cecha chemiczna:  Bez nitritu
Cecha chemiczna:  Bez fosfatu
Cecha chemiczna:  Bez aminy
Specyfikacja:  VW/TL 774-C
Specyfikacja:  DBL 7700.20 p.325.0
Specyfikacja:  MAN 324 NF
Ciężar [kg]:  28
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Płyn chłodniczy

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze