Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła TRISCAN do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01)

Piasta koła MASTER-SPORT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) MASTER-SPORT
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) AL-KO
Piasta koła AUTLOG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) AUTLOG
Piasta koła AUTOMEGA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) BTA
Piasta koła COMLINE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) DRIVE +
Piasta koła DT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) DT
Piasta koła FAG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) FLENNOR
Piasta koła GSP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) GSP
Piasta koła HART Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) HART
Piasta koła IJS GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) IJS GROUP
Piasta koła IPD Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) IPD
Piasta koła JP GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) JP GROUP
Piasta koła KAWE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) LUCAS
Piasta koła MAPCO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) METALCAUCHO
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) NK
Piasta koła NSK Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) NSK
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) RUVILLE
Piasta koła SBS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) SBS
Piasta koła SIDAT Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) SIDAT
Piasta koła SKF Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) SKF
Piasta koła SWAG Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) SWAG
Piasta koła TIMKEN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 207 D 2.4 Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.06 - 1990.01) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8530 23106
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 23106
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  18,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  21,4
Średnica wewnętrzna [mm]:  34,9
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  65,1
Szerokość 1 [mm]:  17,5
Szerokość 2 [mm]:  18
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8530 23204
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 23204
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Szerokość 1 [mm]:  26
Szerokość 2 [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
206,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze