Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BTA do Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12)

Piasta koła SNR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) TRISCAN
Piasta koła A.B.S. Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) A.B.S.
Piasta koła BTA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) BTA
Piasta koła DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DRIVE +
Piasta koła DYS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) DYS
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) HART
Piasta koła IPARTS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) JP GROUP
Piasta koła KAWE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) METZGER
Piasta koła MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) MOOG
Piasta koła NK Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) NK
Piasta koła OEM Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) OEM
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) RUVILLE
Piasta koła SKF Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SKF
Piasta koła SWAG Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) SWAG
Piasta koła VAICO Mercedes-benz KLASA E (W211) E 63 AMG (211.077) sedan 514KM, 378kW, benzyna (2006.09 - 2008.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0)
Kod produktu:
H5M006BTA
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H5M006BTA
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
Wysokość [mm]:  87
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  49,0/67,0
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]:  49
Ilość otworów:  5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  67
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze