Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła do Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03)

Piasta koła A.B.S. Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) AL-KO
Piasta koła BENDIX Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) BTA
Piasta koła COMLINE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) COMLINE
Piasta koła DRIVE + Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) DRIVE +
Piasta koła DYS Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) DYS
Piasta koła FAG Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FAG
Piasta koła FEBEST Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FLENNOR
Piasta koła FREMAX Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FREMAX
Piasta koła GSP Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) GSP
Piasta koła HART Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) IPD
Piasta koła JP GROUP Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) JP GROUP
Piasta koła KAWE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) LUCAS
Piasta koła MAPCO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MASTER-SPORT
Piasta koła MAXGEAR Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MOOG
Piasta koła NK Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) NK
Piasta koła NSK Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) NSK
Piasta koła OPTIMAL Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) RUVILLE
Piasta koła SBS Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) SBS
Piasta koła SKF Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) SKF
Piasta koła SNR Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) SNR
Piasta koła SWAG Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) SWAG
Piasta koła TIMKEN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TIMKEN
Piasta koła TOPRAN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TOPRAN
Piasta koła TRICLO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TRICLO
Piasta koła TRISCAN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

53 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze