Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN do Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie)

Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) CONTITECH
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy FEBEST Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FEBEST
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy INA Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) INA
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Dacia LOGAN II 1.0 SCe 75 sedan 73KM, 54kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SWAG
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
177055
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177055
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  746
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Cecha chemiczna:  Elastyczny
Ciężar [kg]:  0,031
Ilość żeber:  3
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Paski wielorowkowe PK

pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy, choć niepozorny i mało okazały, jest elementem niezwykle ważnym w prawidłowym funkcjonowaniu wielu urządzeń osprzętu jednostki napędowej. Pasek klinowy wielorowkowy to element o wiele trwalszy i bardziej wydajny niż standardowe paski klinowe, jednak i jemu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze