Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04)

Osprzęt elektryczny silnika NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NTY
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAMOKA
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FAE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika SKV GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SKV GERMANY
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika ENERGY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ENERGY
Osprzęt elektryczny silnika EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EUROREPAR
Osprzęt elektryczny silnika FAST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAST
Osprzęt elektryczny silnika HART Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HART
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika LRT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LRT
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika MOTORAD Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MOTORAD
Osprzęt elektryczny silnika NRF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NRF
Osprzęt elektryczny silnika OEM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) OEM
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.0 (3)
Kod produktu:
21-0237
dostępny
4.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0237
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Ilość połączeń:  2
Oznaczenie koloru:  Zielony
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
21-0105
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0105
Jednostka:
szt
Rozmiar klucza:  22
Ilość połączeń:  1
Kolor:  Szary
Punkty zmienne [bar]:  0,5
Długożć żruby pod główką [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
4.0 (3)
Kod produktu:
21-0266
dostępny
4.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0266
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Kolor:  Brązowy
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (2)
Kod produktu:
24-0037
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
24-0037
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
59-0012
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0012
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik położenia wałka rozrządu (CMP) - jak sprawdzić objawy awarii? Kup u nas nawet 40% taniej

Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce

Zapewne zdecydowana większość kierowców słyszała o wałku rozrządu. Jako kluczowy element każdej jednostki napędowej, stanowi jedną z głównych sił napędowych pojazdu, która wprawia w ruch zawory jednostki napędowej, powodując, że samochód w ogóle rusza z miejsca. W momencie, gdy te elementy silnika nie działają tak, jak powinny, wówczas mamy problem, a poinformuje nas o tym czujnik położenia wałka rozrządu (CMP).

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze