Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Oleje mechanizmu różnicowego i mostu FEBI BILSTEIN do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12)

Oleje mechanizmu różnicowego i mostu FEBI BILSTEIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu LIQUI MOLY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) LIQUI MOLY
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu CASTROL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) CASTROL
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu DRIVE + Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) DRIVE +
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu EUROL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) EUROL
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu MOTUL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) MOTUL
Oleje mechanizmu różnicowego i mostu SWAG Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - 2012.12) SWAG
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
101161
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101161
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  5
Dla numeru OE:  08886-80506
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Oleje mechanizmu różnicowego i mostu

Olej do dyferencjału

Obecnie każdy samochód posiada co najmniej jeden mechanizm różnicowy na pokładzie. Auta terenowe oraz sportowe mogą ich mieć nawet kilka, po jednym na każdą oś oraz centralny dyferencjał, tzw. międzyosiowy. Aby takie rozwiązanie mogło prawidłowo spełniać swoją funkcję, odpowiednie smarowanie mechanizmu różnicowego jest absolutnie niezbędne.

Dyferencjał w samochodzie

Najczęściej podczas pokonywania zakrętów samochodem dwa koła tej samej osi muszą pokonać ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze