Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy VALVOLINE do Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09)

Olej silnikowy VAICO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) VAICO
Olej silnikowy MOTUL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) MOTUL
Olej silnikowy CASTROL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) CASTROL
Olej silnikowy DR!VE+ Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) DR!VE+
Olej silnikowy EUROL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) EUROL
Olej silnikowy EUROREPAR Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) EUROREPAR
Olej silnikowy LIQUI MOLY Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) LIQUI MOLY
Olej silnikowy NPS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) NPS
Olej silnikowy RAVENOL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) RAVENOL
Olej silnikowy SCT - MANNOL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) SCT - MANNOL
Olej silnikowy VALVOLINE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 (GC10E1) liftback 120KM, 88kW, benzyna (1986.01 - 1987.09) VALVOLINE
Producent:VALVOLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ML10W40
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
ML10W40
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  MB 229.3
Specyfikacja:  PSA B71 2300
Specyfikacja:  Renault RN0700
Specyfikacja:  Renault RN0710
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Olej silnikowy

Porady z kategorii: Olej silnikowy

Olej silnikowy do samochodu sportowego - jaki wybrać?

Czym charakteryzują się oleje silnikowe do samochodów sportowych? Jaki olej będzie najlepszy dla sportowej bryki?

Samochody sportowe różnią się od aut osobowych zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i z powodu ich innego domyślnego przeznaczenia oraz warunków pracy. Z uwagi na to wymagają one nieco innego oleju silnikowego, który będzie w stanie zapewnić odpowiednią ochronę nawet w ekstremalnych sytuacjach. Jakiego oleju powinniście więc używać w swoich sportowych brykach?

czytaj więcej >
Olej 15w40 silnikowy - opis, ranking, cechy

Oleje silnikowe 15W40. Najpopularniejsze oleje mineralne na rynku

W dobie olejów półsyntetycznych oraz całkowicie syntetycznych, oleje powstałe na bazie mineralnej – jak omawiany tu olej 15W40 – mogą być traktowane przez wielu z Was ze sporą nieufnością. Bo czy produkty tego rodzaju w ogóle nadają się jeszcze do użycia? Czy nie okażą się szkodliwe dla nowoczesnych silników? Sprawdźcie, czego warto dowiedzieć się na ich temat.

czytaj więcej >
Klasyfikacja lepkości i jakości oleju silnikowego

Klasyfikacja lepkości i jakości oleju silnikowego

Układ smarowania silnika samochodowego możemy porównać do krwioobiegu człowieka, czyli układu naczyniowego rozprowadzającego krew. Silnik z kolei to serce naszego pojazdu, od którego prawidłowej pracy zależy żywotność pozostałych komponentów samochodowych. Jednym ze sprzymierzeńców silnika jest dobrej jakości olej silnikowy. W dzisiejszym poradniku podpowiemy Wam jak prawidłowo dobrać olej oraz co oznacza klasyfikacja lepkości i jakości. Zapraszamy do lektury.

czytaj więcej >
Oleje silnikowe klasy premium - kiedy warto je stosować?

Co dają nam oleje silnikowe klasy premium? Czy i kiedy warto je stosować?

Wiemy dobrze, iż bzdur wypisywanych lub wygadywanych na temat olejów silnikowych jest całe zatrzęsienie. Ich nagromadzenie sprawia, że macie prawo być mocno zdezorientowani za każdym razem, gdy przychodzi do kupna nowego oleju. Pora zacząć rozliczać się z całą tą dezinformacją, a zaczniemy od odpowiedzi na pytanie, czy warto inwestować w oleje klasy premium?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze