Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09)

Łożysko koła FAG Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) FAG
Łożysko koła KAMOKA Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) KAMOKA
Łożysko koła OPTIMAL Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) OPTIMAL
Łożysko koła ACKOJA Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) ACKOJA
Łożysko koła BENDIX Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) BLUE PRINT
Łożysko koła DAYCO Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) DAYCO
Łożysko koła DOKUJI Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) DOKUJI
Łożysko koła FEBEST Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła HART Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) HART
Łożysko koła IPARTS Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) IPARTS
Łożysko koła IPD Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) IPD
Łożysko koła JPN Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) JPN
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MAPCO Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) MOOG
Łożysko koła NPS Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) NPS
Łożysko koła NTY Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) NTY
Łożysko koła QFIX Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) QFIX
Łożysko koła SNR Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) SNR
Łożysko koła SWAG Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) SWAG
Łożysko koła VAICO Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) VAICO
Łożysko koła VEMO Toyota CARINA E VI sedan (_T19_) 1.8 GL (AT191) sedan 125KM, 92kW, benzyna (1994.10 - 1997.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
050296B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050296B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  52
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość 1 [mm]:  42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
052055B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
052055B
Jednostka:
KPL
Średnica zewnętrzna [mm]:  139,5
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Specyfikacje asortymentowa:  Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
378,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze