Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02)

Łożysko koła OPTIMAL Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) OPTIMAL
Łożysko koła ACKOJA Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) ACKOJA
Łożysko koła BENDIX Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) BLUE PRINT
Łożysko koła BORG & BECK Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) BORG & BECK
Łożysko koła FEBEST Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) GSP
Łożysko koła HART Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) HART
Łożysko koła KAVO PARTS Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) KAVO PARTS
Łożysko koła METALCAUCHO Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) METALCAUCHO
Łożysko koła MOOG Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) NIPPARTS
Łożysko koła NPS Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) NPS
Łożysko koła NTY Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) NTY
Łożysko koła SNR Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) sedan 281KM, 207kW, benzyna (1999.01 - 2001.02) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
MI-WB-12225
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
MI-WB-12225
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,53
Wysokość 1 [mm]:  54
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  12,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0)
Kod produktu:
MI-WB-12208
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
MI-WB-12208
Wysokość [mm]:  61
Ciężar [kg]:  1,01
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  14,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze