Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła JAPKO do Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie)

Łożysko koła JAPKO Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) JAPKO
Łożysko koła A.B.S. Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła FEBEST Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) GSP
Łożysko koła JAPANPARTS Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła KAVO PARTS Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KOYO Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) KOYO
Łożysko koła MAXGEAR Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) NIPPARTS
Łożysko koła NTY Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) SKF
Łożysko koła SKV GERMANY Lexus LS (_F4_) 460 (USF40, USF41) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2012.09 - obecnie) SKV GERMANY
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
412030
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
412030
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Rodzaj napędu:  Napęd tylnych kół
Wysokość zabudowy:  109
Średnica [mm]:  78
Liczba otworów do mocowania:  5
Rozstaw srub mocujących:  70
Do 100 dni na zwrot
369,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JAPKO
0 (0)
Kod produktu:
412029
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
412029
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rodzaj napędu:  Napęd tylnych kół
Wysokość zabudowy:  146
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Liczba otworów do mocowania:  5
Rozstaw srub mocujących:  67
Do 100 dni na zwrot
393,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze