Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04)

Łożysko koła MEYLE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MEYLE
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAXGEAR
Łożysko koła TRISCAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRISCAN
Łożysko koła A.B.S. Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) A.B.S.
Łożysko koła AL-KO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) AL-KO
Łożysko koła BENDIX Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BTA
Łożysko koła CIFAM Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) CIFAM
Łożysko koła DIEDERICHS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DIEDERICHS
Łożysko koła DRIVE + Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DRIVE +
Łożysko koła DYS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DYS
Łożysko koła FAG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FAG
Łożysko koła FEBEST Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła FLENNOR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FLENNOR
Łożysko koła GSP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) GSP
Łożysko koła HART Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) HART
Łożysko koła IJS GROUP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IJS GROUP
Łożysko koła IPARTS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IPARTS
Łożysko koła IPD Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) IPD
Łożysko koła JP GROUP Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła LUCAS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MASTER-SPORT
Łożysko koła METALCAUCHO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METALCAUCHO
Łożysko koła METELLI Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METELLI
Łożysko koła METZGER Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METZGER
Łożysko koła MOOG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MOOG
Łożysko koła NK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NK
Łożysko koła NSK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NSK
Łożysko koła NTY Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NTY
Łożysko koła OEM Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) RUVILLE
Łożysko koła SBS Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SBS
Łożysko koła SKF Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SKF
Łożysko koła SNR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SNR
Łożysko koła SWAG Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SWAG
Łożysko koła TIMKEN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TIMKEN
Łożysko koła TOPRAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TOPRAN
Łożysko koła TRICLO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRICLO
Łożysko koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Łożysko koła VAICO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) VAICO
Łożysko koła VEMA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
04043
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
04043
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  64,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  37,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  139,0
Średnica otworu [mm]:  120
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  2,26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze