Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10)

Koło zamachowe BORSEHUNG Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) BORSEHUNG
Koło zamachowe COMLINE Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) COMLINE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VIKA Vw GOLF IV (1J1) 2.3 V5 liftback 150KM, 110kW, benzyna (1997.08 - 2000.10) VIKA
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
ECK020F
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK020F
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  28
Ciężar [kg]:  18,4
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >

Koła zamachowe i dwumasowe w iParts.pl!

Koło dwumasoweKoło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.

Koła zamachowe to ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze