Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe BLUE PRINT do Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10)

Koło zamachowe ASHIKA Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10) BLUE PRINT
Koło zamachowe JAPANPARTS Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10) JAPKO
Koło zamachowe NPS Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.0 Turbo 4WD (CU2W) SUV 201KM, 148kW, benzyna (2004.04 - 2006.10) NPS
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0)
Kod produktu:
ADC43502
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADC43502
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna piasty [mm]:  15
Średnica otworu mocującego piastę [mm]:  12,58
Średnica zewnętrzna piasty [mm]:  85
Średnica podziałowa otworów piasty [mm]:  67,05
Ilość otworów mocujących piastę:  7
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  273,4
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm]:  158
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  266,8
Ilość otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła:  6
Ilość zębów:  114
Ciężar [kg]:  7,000
Do 100 dni na zwrot
1424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze