Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe EUROREPAR do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08)

Klocki hamulcowe A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe LPR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) METZGER
Klocki hamulcowe NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) VAICO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 TD Skrzynia 92KM, 68kW, olej napędowy (1988.08 - 1992.08) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1617274980
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1617274980
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Materiał tylnej płytki klocka hamulcowego:  Low-Metallic
System hamulcowy:  ATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia
Grubość 1 [mm]:  18,5
Wysokość 1 [mm]:  74
Szerokość 1 [mm]:  89,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze