Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ROTINGER do Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie)

Klocki hamulcowe ATE Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DRIVE + Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) DRIVE +
Klocki hamulcowe EUROREPAR Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FTE Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe HART Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) MASTER-SPORT
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OEM Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOMEX Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 d xDrive coupe 205KM, 151kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ROTINGER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ROTINGER
0 (0)
Kod produktu:
RT 2PD33830
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 2PD33830
Do 100 dni na zwrot
ROTINGER
0 (0)
Kod produktu:
RT 1PD26600
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 1PD26600
Do 100 dni na zwrot
ROTINGER
0 (0)
Kod produktu:
RT 2PD24490
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 2PD24490
Do 100 dni na zwrot
ROTINGER
0 (0)
Kod produktu:
RT 1PD22860
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 1PD22860
System hamulcowy:  Continental
Numer WVA:  25307
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Wysokość [mm]:  45,7
Wysokość 2 [mm]:  47,1
Długość [mm]:  123,2
Długość 2 [mm]:  123,2
Grubość 1 [mm]:  17
Grubość 2 [mm]:  17
Ciężar [kg]:  0,7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe do samochodów w iParts.pl

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe to jedne z kluczowych elementów samochodowego układu hamulcowego, pełniące funkcję czynną tego układu. Klocki odpowiadają bezpośrednio za wyhamowanie oraz zatrzymanie pojazdu do prędkości zerowej. Ich podstawową częścią jest specjalny materiał cierny, który ściśle współpracuje z powierzchnią cierną tarczy hamulcowej. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze