Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe ATE do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Hamulce tarczowe A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) A.B.S.
Hamulce tarczowe ATE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ATE
Hamulce tarczowe BENDIX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BENDIX
Hamulce tarczowe BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLUE PRINT
Hamulce tarczowe BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Hamulce tarczowe BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Hamulce tarczowe BREMBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMBO
Hamulce tarczowe CIFAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CIFAM
Hamulce tarczowe DELPHI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DELPHI
Hamulce tarczowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Hamulce tarczowe FERODO RACING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FERODO RACING
Hamulce tarczowe FERODO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FERODO
Hamulce tarczowe FTE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FTE
Hamulce tarczowe GIRLING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GIRLING
Hamulce tarczowe HELLA PAGID Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HELLA PAGID
Hamulce tarczowe HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HELLA
Hamulce tarczowe HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Hamulce tarczowe ICER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ICER
Hamulce tarczowe JURID Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Hamulce tarczowe MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Hamulce tarczowe MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Hamulce tarczowe METELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METELLI
Hamulce tarczowe METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Hamulce tarczowe MINTEX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MINTEX
Hamulce tarczowe NK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NK
Hamulce tarczowe NPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NPS
Hamulce tarczowe OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Hamulce tarczowe QUARO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUARO
Hamulce tarczowe QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Hamulce tarczowe REMSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe ROTINGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ROTINGER
Hamulce tarczowe SBS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SBS
Hamulce tarczowe SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Hamulce tarczowe TEXTAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TEXTAR
Hamulce tarczowe TRW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRW
Hamulce tarczowe VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Hamulce tarczowe VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Hamulce tarczowe ZIMMERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo coupe 520KM, 383kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (138)
Kod produktu:
24.8190-0952.2
dostępny
4.8 (138)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.8190-0952.2
Jednostka:
szt
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Długość [mm]:  300
Do 100 dni na zwrot
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ATE
4.8 (138)
Kod produktu:
24.8190-0953.2
dostępny
4.8 (138)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.8190-0953.2
Jednostka:
szt
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Długość [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.

czytaj więcej >
Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >

Części hamulców tarczowych

Hamulce tarczowe są stosowane w samochodach już od ponad 50 lat, a po raz pierwszy użyto ich w Jaguarze C podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Hamulec tarczowy to rodzaj hamulca ciernego, gdzie proces hamowania poprzez tarcie odbywa się na powierzchni czołowej tarczy. Hamulec tarczowy jest powszechnie używany jako kluczowy hamulec nie tylko w pojazdach samochodowych, ale również pojazdach szynowych, motocyklach, motorowerach, skuterach, a nawet rowerach.

W ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze